استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه صادراتی

دستگاه خشک کن میوه صادراتی با ابعاد و ظرفیت متفاوت با قیمت های متنوع در بازار موجود می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه صادراتی، می توان به سایت مراجعه نمود. این دستگاه برای خشک کردن انواع میوه که به صورت خرد شده و چیپسی در می آیند و مورد مصرف قرار می گیرند، در طرح و سایز متفاوت در بازار موجود می باشد که براساس نوع نیاز دارای انواع متفاوتی از جمله کابینی، خانگی و تونلی می باشد.

استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه صادراتی

مشخصه های دستگاه خشک کن اصل

مشخصه های دستگاه خشک کن اصل اخیرا بسیاری از مردم میوه های موجود در بازار را به صورت خشک شده نیز مصرف می کنند، به این صورت که میوه های درجه دو و سه را از مغازه خریداری کرده، خرد می کنند و در دستگاه مخصوص خود پهن کرده و تحت حرارت یا زیر نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود.

دستگاه میوه خشک کن در بازار در انواع مختلف موجود می باشد که با توجه به نوع مصرف خانگی یا کارخانه ای، جنس، ابعاد، ظرفیت و قیمت متفاوتی دارند.

همچنین مشخصه هایی برای تشخیص اصل بودن این دستگاه ها وجود دارد که از مهم ترین مشخصه های دستگاه خشک کن میوه اصل می توان به گنجایش، ترموستات، سیستم گردش هوا و…. اشاره نمود؛ با این توضیحات که:

  • برای تنظیم حرارت این دستگاه لازم است موقع خرید به سالمی و قدرت ترموستات آن دقت نمود.
  • نکته مهم قابل توجه هنگام خرید این دستگاه، دقت به سیستم گردش هوای آن است؛ چرا که این قسمت دستگاه نقش مهمی در خشک کردن و از بین بردن رطوبت میوه ها دارد.

به طور کلی می توان گفت انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی و سنتی در بازار موجود می باشند که بسته به نیاز خریداران دارای گنجایش و طرح های متفاوتی هستند.

فروشنده دستگاه خشک کن میوه صادراتی

فروشنده دستگاه خشک کن میوه صادراتی فروشنده دستگاه خشک کن میوه صادراتی این محصول را در طرح و ابعاد متفاوت برای مشتریان عرضه می دارد. قیمت این دستگاه بر اساس ابعاد، نوع کاربرد و مشخصاتی که دارند متفاوت است. انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی و خانگی با قیمت متفاوت موجود می باشد.

انواع صنعتی آن با تعداد سینی یشتر و قدرت حرارت و خشک کنندگی بالا با قیمت های نسبتا بالا در بازار موجود است. برای اطلاع و استعلام قیمت، با مراجعه به سایت و مقایسه ابعاد و نوع آن و مشورت با کارشناسان پشتیبانی می توان از خریدی مطمئن بهره مند شوید.

دستگاه های خشک کن خانگی با طبقات سینی کمتر و ابعاد کوچک تر برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

برای خرید این دستگاه می توانید از طریق سایت قیمت ها را مشاهده نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از کمتر از ۷۲ ساعت محصول انتخابی خود را درب منزل دریافت می نمایید.

6

  1. سلام و خسته نباشید. کیفیت قابل قبولی برای شخص من داشت. من بعد از تعطیلات نوروزی این نوع ازمحصولات رو خریداری کردم و بسیار راضی بودم. جزو سفارش های آنلاینی بود که به شما هم خریدش رو پیشنهاد میدم.

  2. سلام سفارشم درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای برای ارائه دارید واقعا از مرغوبیت و بسته بندی که محصول را تحویل دادید راضی بودم.

  3. با سلام و خسته نباشید مشخصه هایی برای تشخیص اصل بودن دستگاه های خشک کن وجود دارد که از مهم ترین مشخصه های دستگاه خشک کن میوه اصل می توان به گنجایش، ترموستات، سیستم گردش هوا و…. اشاره نمود.یعنی سلامت ترموستات خیلی اهمیت دارد و همچنین قسمت گردش هوا ی دستگاه هم نقش مهمی در خشک کردن میوه ها دارد.

  4. اینها چند طبقه دارند مثلا چندتا پرتقال میشه اسلایس کرد و در اون قرار داد و قیمتش چقدره در این مورد میشه منو راهنمایی کنید و اینکه قسطی هم میدید یا نه؟

  5. محصولاتی که تو سایت قرار دادید بسیار عالیه فقط ای کاش قیمتاش رو هم درج می کردید که بتونیم خیلی راحت تر خرید مون رو انجام بدیم اینجور برای اطلاع داشتن از قیمت این محصولات کلی وقت صرف می شه.

  6. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند. تمام تلاش تولید کننده محترم در جهت ارتقا ی بهره وری عوامل و منابع تولید برای در پیش گرفتن استراتژی صرفه جویی در منابع و معطوف به رقابت پذیری کشور در این طبقه بندی از محصولات خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما