تولید انبوه دستگاه خشک کن میوه صادراتی هوشمند

در مواقعی که میوه تازه وجود ندارد خشک شده آن می تواند جایگزین خوبی باشد اما روش خشک‌کردن بسیار مهم است زیرا به روش های سنتی جذب آلودگی و میکروب به میوه بسیار زیاد وجود داشت اما امروزه دستگاه های قدرتمندی ساخته شده اند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه با بالاترین کیفیت میوه ها را کاملاً بهداشتی خشک کنند. ما تولید کننده انبوه دستگاه خشک کن میوه صادراتی هوشمند هستیم.تولید انبوه دستگاه خشک کن میوه صادراتی هوشمند

آشنایی با انواع دستگاه خشک کن میوه صادراتی پر قدرت

آشنایی با انواع دستگاه خشک کن میوه صادراتی پر قدرت در گذشته راه های مختلفی برای خشک کردن میوه ها وجود داشت مثلاً در محیط آفتابی می گذاشتند و این باعث می‌شد که حشرات آلودگی‌ها را به میوه‌ها منتقل کنند همچنین بعضی اوقات با گذاشتن روی درخت خشک شوند و بازهم باد می توانست گردوغبار و آلودگی ها را به میوه ها منتقل کند و این خود باعث وجود بیماری‌های زیادی می شد اما امروزه دستگاه های پر قدرتی ساخته شده اند که در مدت زمان کوتاه با بهترین روش ها می توانند میوه ها را خشک کنند.دستگاه های مختلفی وجود دارند مانند دستگاه خشک کن کابینتی که میوه ها را داخل قفس ها گذاشته و درجه حرارت هوا و حرارت و رطوبت را تنظیم می کنند.

دستگاه دیگر که بسیار پر قدرت است دستگاه های خشک کن مایکروویو میباشد که مانند تونلی خشک کردن را به وسیله اشعه در مدت زمان کوتاه انجام می دهد. دستگاه های کابینتی دارای سینی و گازی و با شعله مشخص هستند که میوه ها را با وزیدن باد گرم خشک می کنند و این کار را با آرامی و زمان بیشتر انجام می دهند. دستگاه های دو کابین ظرفیت ورودی آن ۲۰۰ کیلوگرم و سه کابین ۳۰۰ کیلوگرم و بالاتر از سه کابین که ۴۰۰ کیلوگرم می باشد.برای اینکه بدانیم میوه های مختلف ما چقدر ظرفیت جا می‌گیرند باید مساحت سینی‌ها را حساب کنیم و بعد از بررسی ببینیم که چقدر میوه می‌خواهیم داخل آن جای دهیم.

ما تولید دستگاه خشک کن را زیر نظر مهندسین کارشناسان خبره انجام داده ایم. با خرید این نوع دستگاهها شما دیگر اطمینان کامل دارید که میوه های خود را در فضای کاملا بهداشتی و مطمئن خشک کرده‌اید. ما پخش دستگاه خشک کن را در مراکز فروش خود انجام می دهیم و حتی این نوع دستگاه ها را به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم. برای اطلاع از جزئیات و قیمت این دستگاه ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

مرکز پخش انواع دستگاه خشک کن میوه صادراتی

مرکز پخش انواع دستگاه خشک کن میوه صادراتی ما در مرکز پخش انواع دستگاه خشک کن میوه صادراتی پذیرای سفارشات هموطنان عزیز می باشیم. این دستگاهها از قدرت زیادی برای خشک کردن میوه ها برخوردارند و می توانند میوه قیسی، آلو، هلو، برگ زردآلو و انجیر و دیگر میوه ها را در مدت زمان کوتاه و با کیفیت بالا خشک کنند. شما با خرید این دستگاه می توانید میوه ها را برای فصل هایی که تازه آن وجود ندارد خشک کرده و در محیطی کاملا بهداشتی و بدون رطوبت نگهداری کنید.

میوه خشک می‌تواند تمام ویتامین های بدن شما را تامین کند همچنین به عنوان یک خوراکی مفید برای کودکان شما خواهد بود. این نوع میوه های خشک از چیپس و پفک و انواع خوراکیهای غیر مفید و مضر بهتر و سالم تر است زیرا بهترین دستگاه ها و در شرایط کاملا بهداشتی آنها را خشک کرده است.

2

  1. با سلام و خسته نباشید،در مواقعی که میوه تازه وجود ندارد خشک شده آن می تواند جایگزین خوبی باشد اما روش خشک‌کردن بسیار مهم است زیرا به روش های سنتی جذب آلودگی و میکروب به میوه بسیار زیاد وجود داشت که خدا رو شکر امروزه دستگاه های قدرتمندی ساخته شده اند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه با بالاترین کیفیت میوه ها را کاملاً بهداشتی خشک کنند.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی سایت. سوالی دارم خدمتتون آیا امکان خرید به صورت عمده وجود دارد؟ اگر تعداد زیاد این محصول رو خریداری کنیم قیمت نهایی چند درصد پایین تر از قیمت جزئی محاسبه میشه؟ خیلی متشکرم از سایت خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما