تولید میوه خشک خرمالو صادراتی کیلویی

صادرات میوه خشک در ایران ارز آوری بسیار بالا و با استقبال تاجران زیادی از کشورهای آسیایی و اروپایی همراه شده است.

میوه خشک علاوه بر حفظ خواص میوه، ماندگاری طولانی مدت دارند. قیمت میوه خشک صادراتی در ایران با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. کشور ما مفتخر است میوه خشک صادراتی خود را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در اختیار هم وطنان داخل و خارج از کشور ارسال کند. به همین علت اکثر کشور ها از خریداران پرو پا قرص و همیشگی میوه خشک از ایران می باشند.

تولید میوه خشک خرمالو صادراتی از برترین و پرفروش ترین انواع میوه خشک در ایران شناخته شده است که سالیانه مقادیر زیادی از آن به صورت کیلویی فروخته می شود.

تولید میوه خشک خرمالو صادراتی کیلویی

مشخصه بارز میوه خشک خرمالو صادراتی

مشخصه بارز میوه خشک خرمالو صادراتی همانطور که می دانید ،توجه به برخی مشخصه ها در کیفیت و ظاهر هر محصول ، شرط اساسی خرید می باشد.بنابراین ذکر این نکته ضروری است که در هنگام خرید خرمالو خشک صادراتی به صورت عمده، به چند نکته دقت کنید تا بازار فروش خود را همیشه سرپا نگه دارید.

نکته اول توجه به رنگ خرمالو خشک شده است.این میوه خشک باید به رنگ قهوه ای کم رنگ باشد.پس اگر تیره تر و روشن تر از حد طبیعی باشد از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

نکته دوم در سنجش کیفیت خرمالو ، توجه به طعم آن است. شما با تست کردن مزه آن به کیفیت آن پی خواهید برد. هرچی طعم خرمالو خشک شیرین تر باشد ، بهتر است.

نکته سوم دقت به میزان رطوبت و خشک شدن اسلایس های خرمالو هاست. اسلایس ها باید یک دست و هم اندازه باشند و هیچ گونه رطوبتی در آن وجود نداشته باشد.خشک شدن کامل اسلایس های خرمالو از کپک زدگی و تغییر رنگ آن جلوگیری می کند.

قیمت روز میوه خشک خرمالو صادراتی

قیمت روز میوه خشک خرمالو صادراتی خوشبختانه در چندین سال اخیر ، تولید میوه خشک خرمالو در کشور پیشرفت چشم گیری داشته است به طوریکه شما در همه فصول سال می توانید خرمالو را مصرف کنید و از خواص آن بهره ببرید.

شرکت های تولیدی این محصول مفتخرند مرغوب ترین خرمالو ها را از مستقیم از باغ خریداری کرده و پس از شست و شوی میوه، آن ها را در اسلایس های مساوی برش دهند. پس از آن میوه های برش شده توسط دستگاه های مکانیزه و بدون دخالت دست خشک می شوند و در بسته های بهداشتی مهرو موم می شوند.

اگر شما خواهان خرید عمده خرمالو خشک هستید، کافیست با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به صورت شبانه روزی آماده دریافت سفارش های شما می باشند. مطمینا پس از یک بار خرید از این شرکت ، مشتری دایمی خرمالو خشک خواهید شد.

9

  1. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند.

  2. سلام عرض ادب برای ثبت سفارش عمده حتما باید فرم اطلاعات پر کنم یا می توانم از طریق دیگری مثل واتساپ یا اینستا برای خرید اقدام کنم؟ برای سفارش فقط به صورت اینترنتی باید اقدام کنم یا امکان مراجعه ی حضوری برای شما وجود دارد؟

  3. من خیلی خوشحالم که با مجموعه شما اشنا شدم چون با اختلاف بهترین قیمت رو تو سایت شما دیدم اولش کمی مظطرب بودم که چون قیمت پایینه شاید کیفیت هم پایین باشه ولی بعد از خریدم کاملا از محصولات خوبتون مطمعن شدم و تا جایی که بتونم براتون تبلیغات میکنم.

  4. ما در حیاط خونمون درخت خرمالو داریم و هرسال کلی خرمالو میده که یا پوره میکنم و در فریزر نگهداری میکنم یا اینکه به صورت خشک انهارو آماده میکنم و برای فصلهای که خرمالو نیست نگهداری میکنم میوه خشک خرمالو خیلی خوشمزه میشه توصیه میکنم حتما امتحان کنید

  5. سلام. تشکر میکنم بابت این محصولات که واقعا زیبا و با طراحی متنوع هستند و اطلاعات دقیقی که نسبت به هر محصول ذکر کردید ، انتخاب خرید محصول رو خیلی برامون راحت تر میکنه .ممنون میشم قیمت هر محصول هم کنارش درج کنید.

  6. با تشکر از شما
    من یک بار از مجموعه شما خرید کردم و به حدی از کیفیت محصولی که برام ارسال کردین و نوع برخورد و تعامل با مشتری و در دسترس بودن و پیگیری تون راضی هستم که به تمام فامیل معرفی تون کردم و الان اونها هم از مشتری های شما هستن

  7. سلام و خسته نباشید. میوه های خشک شده خرمالو در سایت شما ماندگاری طولانی مدت دارند. قیمت مقرون به صرفه نسبت به تازه آن است و همچنین خشک شدن کامل اسلایس های خرمالو از کپک زدگی و تغییر رنگ آن جلوگیری می کند. کیفیت خوبی هم داره و بنده بسیار راضی هستم.

  8. سلام میوه خشک ماندگاری بالایی دارد اسلایس های خرمالو یکدست هستند و به خوبی خشک شده اند و طعم بسیار شیرین و خوبی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما