تولید کننده میوه خشک درجه یک صادراتی

تولید کننده میوه خشک درجه یک صادراتی، تولید و صادرات انواع میوه خشک درجه یک و خوشمزه را انجام می دهد. این مجموعه مفتخر به صادرات میوه خشک درجه یک به کشورهای همسایه و برخی کشور های دیگر می باشد.

تولید کننده میوه خشک درجه یک صادراتی

خصوصیات بارز میوه خشک درجه یک چیست؟

خصوصیات بارز میوه خشک درجه یک چیست؟ مصرف انواع میوه و سبزی های خشک امری جدید و تازه نیست و در گذشته های دور در زندگی بشر وجود داشته است. در گذشته فصل انواع میوه محدود به زمان خاصی بود و مشکلاتی از جمله نبودن امکانات سرمایشی نگهداری میوه را با مشکلاتی همراه می کرد وباعث می شد میوه ها زود خراب شود و نمی توانستند آنها را به مدت زمان زیادی نگهداری کنند.

از این رو آنها مقدار مورد نیاز میوه مصرفی خود را استفاده می کردند و ما بقی را به روش سنتی و زیر نور آفتاب خشک می کردند تا از ان میوه به مدت طولانی تری استفاده کرده و همین که از اسراف و خراب شدن میوه جلوگیری کنند. آنها از این میوه‌ها به عنوان تنقلات در سایر فصول سال به ویژه فصول سرد استفاده می‌کردند.

امروزه نیز میوه خشک به یکی از محصولات و تنقلات بسیار پر طرفدار که خوشمزه و پرخاصیت نیز هست تبدیل شده است به همین جهت تولید میوه خشک به صورت صنعتی و تجاری و به وسیله دستگاههای صنعتی و پیشرفته انجام می شود.

در ایران نیز تولید میوه خشک با کیفیت بالا و حجم زیاد توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

به دلیل حجم بالای تولید میوه خشک و همچنین وجود میوه های با کیفیت و متنوع در ایران میوه خشک از گزینه های بسیار مناسب برای صادرات می باشد.

● برخی خواص میوه خشک

• انواع میوه خشک ها سرشار از فیبر بوده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کنند. فیبر موجود میوه خشک ها به حرکت منظم مواد غذایی در روده کمک کرده و از ایجاد یبوست جلوگیری می کنند.

• میوه خشک ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند و برای همه افراد به ویژه کودکان و زنان باردار بسیار مفیدند.

• میوه خشک ها دارای آنتی اکسیدان هستند و از تاثیر مخرب رادیکال های آزاد بر بافت ها و سلول ها جلوگیری می کنند و مانع از تخریب سلولی می شوند و همچنین ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند.

مرکز فروش میوه خشک درجه یک ایرانی

مرکز فروش میوه خشک درجه یک ایرانی در دنیایی که پر است از خوراکی های ناسالم و مضر، یکی از معدود خوراکی های سالم و خوشمزه میوه های خشک می باشد. این میان وعده ها علاوه بر خوشمزگی فواید زیادی بدن دارند و تقریبا تمام خواص میوه تازه خود را دارند.

مرکز فروش میوه خشک صادراتی، انواع میوه خشک را با کیفیت و قیمت مناسب به خریداران و مشتریان عزیز خود عرضه می کند. این فروشگاه مفتخر است که با تولید میوه خشک درجه یک نیاز بازار داخلی را تامین می کند. این مجموعه کمال همکاری را با خریداران عمده و جزئی میوه خشک دارد.

8

  1. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

  2. من این محصولات رو به صورت عمده برای مغازه ام سفارش داده ام و بسیار راضی بودم به تمامی همکارانام هم پیشنهاد کردم که از سایت مجموعه شما خرید کنند

  3. سلام میوه خشکاتون خیلی خوبه من استفاده کردم طعم و مزه اش اصلا تغییر نکرده با اینکه خشک شده

  4. میوه خشک یکی از سالمترین تنقلات برای مهمانیها محسوب میشه ولی بخاطر قیمت بالای اون خریدش برای خیلیها سخت هست من خودم همیشه فصل زمستان که میشه کلی میوه میخرم و روی بخاری خشک میکنم و بسته بندی میکنم و نگهداری میکنم و تا مدتها ازش استفاده میکنم

  5. با سلام و عرض ادب نمونه کارهایی که در سایت قرار دادید موجود هست؟ قیمتشون چطوره؟ لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم تا راحت تر به نتیجه برسیم.

  6. کیفیت بسیار خوب محصول و مشاوره عالی توسط کارشناس از جمله مواردی بود که من رو به خرید مجدد از سایت ترغیب کرد شما هم می تونید با خیال راحت و رضایتمندی محصولتون رو سفارش بدید

  7. با سلام خدمت تولید کننده محترم با توجه به خواص بی شمار …. انواع میوه خشک ها سرشار از فیبر بوده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کنند. به همه عزیزان توصیه می کنم این ماده را در سبد غذایی خود قرار داده و جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان حتما به صورت مرتب و همیشگی از آن استفاده کنند با سپاس از سایت خوبتون

  8. با سلام
    چیپس میوه یا همان میوه خشک امروزه بسیار پر طرفدار است، استفاده از این محصولات به عنوان میان وعده بسیار مفید است زیرا دارای مواد معدنی مفیدی است که نیاز بدن افراد را تامین می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما