سفارش کلی میوه خشک توت فرنگی اعلا

سفارش میوه خشک توت فرنگی اعلاء به صورت کلی و فله‌ای به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال زیادی از سوی مردم همراه شده است. امروزه تولید این نوع محصول به صورت گسترده ای در سطح کشور انجام می شود و شما می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید. سفارش کلی میوه های خشک موجب شده تا قیمت آن ها کاهش پیدا کند، از این رو تقاضای سفارش آن افزایش یافته است، سفارش این محصول نه تنها در سراسر کشور گسترش یافته بلکه از کشورهای دیگر نیز با انبوهی از سفارشات روبرو هستیم طعم بی نظیر این نوع میوه تا مرزها کشیده و زبان زد خاص و عام شده است..

سفارش کلی میوه خشک توت فرنگی اعلا

ارزش تغذیه ای میوه خشک توت فرنگی اعلا

ارزش تغذیه ای میوه خشک توت فرنگی اعلا میوه خشک توت فرنگی خواص فراوانی دارد و شما عزیزان با تهیه ی آن می توانید در زمان دلخواه از آن استفاده نمایید و اگر میوه ی تازه ای در دسترس نداشتید می توانید از آن ها مصرف کنید.میوه خشک توت فرنگی با رنگ‌های سیاه، قرمز، و سفید در بازار دیده می شوند اما نوع قرمز آن هم خواص زیادی دارد و هم از جلوه ی زیبایی برخوردار است. ارزش غذایی توت خشک عبارت است از :

  • میوه خشک توت فرنگی میزان بالایی ویتامین C در خود دارد که باعث رفع مشکلات پوستی و شادابی پوست مصرف کننده می شود.
  • پتاسیم فراوان موجود درآ آن از لخته ش ن خون جلوگیری کرده و در نتیجه از سکته‌های مغزی می کاهد.
  • سرشار از آنتی اکسیدان بوده واز انواع بیماری‌های سرطانی جلوگیری می نماید.
  • فیبر بالای آن میزان قند خون مصرف کننده را کاهش و باعث درمان دیابت می شود.
  • با داشتن فولیک اسید اضطراب و افسردگی را از انسان دور می کند.

مرکز تولید میوه خشک توت فرنگی اعلا

مرکز تولید میوه خشک توت فرنگی اعلا مرکز تولید میوه خشک اعلاء تمامی محصولات خود را در شرایط کاملا بهداشتی و توسط دستگاه‌های بروز خشک می کند، و در بسته بندی شیک و مدرن تولید می گردند، و در همه فصول سال در اختیار شما قرار می گیرند. این میوه خشک را می توانید بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمانان عزیزتان قرار دهید.

فروشندگان این محصول را به صورت مستقیم به فروش رسانده و به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، قیمت تمام شده این میوه های خشک بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر باشد.امروزه کار خرید و فروش کالا ها بسیار راحت شده است و تمامی فعالیت های مربوط به خرید و فروش و پخش به صورت اینترنتی انجام می گیرد. پخش این محصول هم به همین صورت است، فروش اینترنتی این نوع محصول سبب شده تا این محصول با قیمت ارزان تری در دسترس مردم قرار بگیرد.

17

  1. سلام سفارشم درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای برای ارائه دارید واقعا از مرغوبیت و بسته بندی که محصول را تحویل دادید راضی بودم.

  2. چقدر خوبه که میشه این محصول رو بدون واسطه خرید واسه مایی که به صورت کلی خرید میکنیم خیلی مقرون به صرفه هستش من قبلا از مغازه دار میخریدم اونم اینقدر افزایش قیمت داشت که ادم رو پشیمان میکرد خیلی خوشحالم که با مجموعه خوبتون اشنا شدم

  3. واقعا ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست من که خیلی زیاد از خریدم راضی بودم کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن

  4. با سلام و خسته نباشید میوه خشک توت فرنگی خواص فراوانی دارد و شما عزیزان با تهیه ی آن می توانید در زمان دلخواه از آن استفاده نمایید و اگر میوه ی تازه ای در دسترس نداشتید می توانید از آن ها مصرف کنید.میوه خشک توت فرنگی با رنگ‌های سیاه، قرمز، و سفید در بازار دیده می شوند اما نوع قرمز آن هم خواص زیادی دارد و هم از جلوه ی زیبایی برخوردار است سفارش بدین پشیمون نمیشید.

  5. سلام و خدا قوت
    گل‌های این میوه خوشمزه به‌صورت مجموعه‌ی 15 تایی روی ساقه قرار می‌گیرند. رنگ گل‌ها سفید و معمولاً گل‌هایی که در ابتدا قرار می‌گیرند میوه‌ی درشت‌تری دارند. استان سنندج قطب تولید توت‌فرنگی در ایران است

  6. توت‌فرنگی خشک در پیش‌گیری از سرطان، نقرس و بیماری‌های قلبی عروقی مفید است. هم‌چنین حاوی پلی فنول و آنتی‌اکسیدان است، که به تقویت سیستم ایمنی، سلامت پوست و مو کمک می‌کند؛ همچنین این میوه خشک سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ازجمله می‌توان به ویتامین c، ویتامین k، پتاسیم، منگنز و منیزیوم اشاره کرد.

  7. یکی از خواص توت‌فرنگی خشک، محافظت از چشم است. مصرف توت‌فرنگی می‌تواند از بروز بیماری‌هایی مانند خشکی چشم، تخریب اعصاب بینایی، تباهی لکه زرد (شایع‌ترین علت کوری در افراد مسن) و اختلالات بینایی جلوگیری کند. همچنین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در توت‌فرنگی مانند فلاونوئیدها و الاجیک اسید با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و باعث کاهش بیماری‌های چشم می‌شود

  8. توت‌فرنگی سرشار از ترکیبات فلاونوئیدها است؛ که خاصیت ضدالتهابی و ضد سرطانی دارند. محققان بر این باورند که مصرف توت‌فرنگی، تأثیرات منفی استرس و التهاب در مغز را کاهش می‌دهند و مانع از دست دادن حافظه براثر آلزایمر (در سنین بالا) می‌شود.

  9. توت‌فرنگی حاوی اسید الاگیگ است که همراه با آنتی‌اکسیدان‌های دیگر به کاهش هضم غذاهای نشاسته‌ای کمک می‌کند. همچنین افزایش سطح قند خون را پس از یک وعده‌ی غذایی کنترل می‌نماید.

  10. مصرف توت‌فرنگی خشک به کاهش فشارخون بالا کمک می‌کند. این میوه سرشار از منیزیم و پتاسیم بوده که هردوی این مواد، خاصیت اتساع عروق رادارند و علائم فشارخون بالا، سفتی سرخرگ‌ها و رگ‌های خونی را کاهش می‌دهند

  11. توت‌فرنگی منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین c، آنتوسیانین، فولات و کامفرول است. تمامی موارد ذکر شده خواص ضد سرطانی دارند. احتمالا می‌دانید که رادیکال‌های آزاد که مخصوص سوخت‌وساز سلولی هستند، به‌طور پیوسته در بدن تولید می‌شوند و باعث تبدیل سلول‌های بدن به سلول‌های سرطانی می‌شوند

  12. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز که همیشه پاسخگوی سوالات ما در سایت بوده هست
    من خودم به شخصه از این سایت خرید کردم و بسیار هم راضی بودم خرید از این سایت به تک تک دوستان پیشنهاد می کنم
    خرید از این سایت باعث رشد اقتصاد جامعه خودمون میشه و حمایت از کالای ایرانی و حمایت از کشور عزیز

  13. در مورد مقدار سفارش اطلاعاتی ندادید و اینکه غیر توت فرنگی آیا میوه دیگه ای هم دارید یا نه و قیمت محصول چقدر هست و هزینه حمل و نقل با شماس؟

  14. سلام و روز بخیر. میوه خشک توت فرنگی میزان بالایی ویتامین C در خود دارد که باعث رفع مشکلات پوستی و شادابی پوست مصرف کننده می شود. همچنین چون من کیک پز هستم برای تزیینات روی کیکم از این میوه ی خشک شده توت فرنگی استفاده میکنم و ممنون از شما که در هر فصلی میتونم براحتی از شما این میوه ی خوشمزه رو خریداری کنم.

  15. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.برای خرید عمده چطور باید اقدام کنم؟

  16. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت های محصول شما مطلع بشم؟ برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما