شرکت عرضه میوه خشک صنعتی بسته بندی

میوه خشک یکی از بهترین نوع خشکبار می باشد که بیشتر به روش صنعتی تولید و به فروش می رسد. این محصول معمولا بسته بندی های مختلفی دارد که هر کدام حجم معینی را در خود جا می دهد. شرکت عرضه میوه خشک صنعتی بسته بندی شده، این محصول را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد این مرکز با هدف تامین نیاز داخلی کشور، تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه می کند. 

شرکت عرضه میوه خشک صنعتی بسته بندی

میوه خشک صنعتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

میوه خشک صنعتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ میوه های خشک یکی از محصولاتی می باشد که از دیرباز مورد استفاده تمامی افراد قرار می گرفته است و معمولاً به دلیل اینکه میوه ها در تمامی فصول پیدا نمی‌شود و مردم می توانستند انواع میوه ها را خشک کنند و آن را مصرف کنند.
با خشک شدن میوه ها ماندگاری آنها بیشتر شده و از فساد و اسراف میوه جلوگیری می شود. در ادامه می خواهیم ویژگی های میوه خشک صنعتی خوب را با هم بررسی کنیم.

  • میوه خشک شده با کیفیت، باید از بهترین میوه جات تهیه شده  که هیچگونه کرم خوردگی و آفت در آن وجود نداشته باشد.
  • نحوه خشک شدن آن به گونه ای است که تمامی ویتامین و خواص میوه در آن باقی می ماند.
  • بسیار خوش طعم می باشد و کالری کمی دارد. 
  • با توجه به اینکه حجم کمتری دارند، میزان حمل و نقل آنها آسان تر می باشد.
  • این میوه ها با بهترین روش و با رعایت بهداشت کامل تولید می شود.
  • این میوه ها توسط وزارت بهداشت تایید شدند که می‌تواند از بابت سالم بودن و بهداشتی بودن خیال خریدار را آسان کند.

با توجه به اینکه میوه های خشک نسبت به سایر آجیل ها رطوبت بیشتر دارند، زودتر خراب می‌ شود از این رو باید به صورت درستی در جای خشک،خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شود.
در روش صنعتی پس از پوست کنی، میوه ها به صورت ورقه ای و حبه ای تقسیم بندی شده و سپس در دستگاه خشک کن، خشک می گردد و در بسته بندی ها گوناگون آماده فروش می شود.
حفظ بهداشت دستگاه‌ها و رعایت اصول بهداشتی توسط افراد تولید کننده، همه اینها مواردی هستند که باید در کارخانجات مورد توجه قرار بگیرد و در صورت توجه  معمولاً  محصول به دست آمده مرغوب تر و سالم تر خواهد بود. 

خرید بدون واسطه میوه خشک صنعتی مخلوط

خرید بدون واسطه میوه خشک صنعتی مخلوط عرضه مستقیم میوه خشک صنعتی مخلوط به دور از هرگونه واسطه و دلال باعث شده که مشتریان راحت تر به محصولات وارداتی و ایرانی دسترسی پیدا کنند و شما عزیزان نیز با خرید میوه خشک بدون واسطه می توانید در هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید.
معمولاً میوه های خشک به صورت فله و بسته بندی توزیع می شود.  میوه بسته بندی با توجه به نوع بسته بندی و میزان حجم میوه، قیمت‌های گوناگونی دارد. شما عزیزان می توانید این محصول با بهترین کیفیت از این مرکز تهیه نمایید.

1

  1. با سلام و خسته نباشید میوه خشک یکی از بهترین نوع خشکبار می باشد که بیشتر به روش صنعتی تولید و به فروش می رسد. و توجه به اینکه میوه های خشک نسبت به سایر آجیل ها رطوبت بیشتر دارند، زودتر خراب می‌ شود از این رو باید به صورت درستی در جای خشک،خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما