فروشنده دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی

میوه خشک دارای خواص بسیار زیادی است .این نوع مصرف میوه بسیار به صرفه است زیرا می‌توان میوه هایی را که در فصول مختلف وجود دارند خشک کرد و در فصولی که برداشت نمی شوند از آنها استفاده کرد.

میوه خشک همچنین از میان وعده های مقوی و دوست داشتنی برای بچه هاست.

انواع دستگاه ها وجود دارد که یکی از آنها دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی است .این دستگاه می تواند حجم زیادی از میوه ها را در مدت زمان کم خشک کند.

فروشنده دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی

کارایی دستگاه میوه خشک کن چیست؟

کارایی دستگاه میوه خشک کن چیست؟ به دلیل ترکیب سریع میوه ها با اکسیژن و فاسد شدن آن ها خشک کردن میوه ها راهی بسیار مناسب برای نگهداری میوه ها در فصول مختلف است .کارایی دستگاه این است که حجم زیاد میوه را در زمان کم خشک کند تا بتوانیم از میوه ها ی خشک در میان وعده ها و نیز سالادها استفاده کنیم و همچنین زمان نگهداری میوه ها را افزایش دهیم.

میوه خشک کن ها با استفاده از یک سانتریفیوژ و با چرخش بسیار سریع میوه ها را خشک میکنند.

سینی هایی که در این دستگاه ها‌ موجودند باید جنسی قابل شستشو داشته باشند زیرا مدام در معرض میوه‌ها و در واقع مواد غذایی اند.

ظرفیت میوه خشک کن ها برای خشک کردن میوه ها بسیار متفاوت است و با توجه به مساحت کارگاه شما می تواند متغیر باشد به طوری که هر دستگاه میوه خشک کن می تواند از ۲۰ کیلوگرم میوه تا حداقل ۸۰۰ کیلوگرم در ابعاد بزرگ تر میوه خشک کند.

جنس بدنه دستگاه میوه خشک کن از گالوانیزه است اما به درخواست مشتری می توان آن را به صورت تمام استیل نیز ساخت.

شما می توانید انواع میوه ها و سبزیجات آبدار را با دستگاه های میوه خشک کن خشک کنید. به طور کلی ویژگی های عمده دستگاه ها یکسان است اما در جزئیات ممکن است تفاوت داشته باشند.

بازار خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی

بازار خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی بازار خرید دستگاه ها در اینجا توضیح داده میشود .با توجه به قابلیت های موجود در هر دستگاه میوه خشک کن قیمت آن متفاوت می‌شود و مشتری بنا به خواست خودش می‌تواند ویژگیهای دردسترس میوه خشک کن را تغییر دهد و قیمت مناسبی از آن را بنا به خواسته خودش تهیه کند.

از قابلیت‌های قابل تغییر دستگاه‌های میوه خشک کن می‌توان به تعداد سینی های آن اشاره کرد .شما می توانید با تغییر تعداد سینی های موجود در هر دستگاه قیمت آن را اضافه یا کم کنید.

همچنین قیمت دستگاه های خانگی ارزان تر از دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی می باشد به این دلیل که ابعاد و اندازه دستگاه های میوه خشک کن خانگی بسیار کمتر از دستگاه های میوه خشک کن صنعتی می باشد و به راحتی می‌توان آنها را در هر جایی نگهداری کرد.

6

  1. سلام این محصولات از نوع اصلیش هستن؟ در صورت باز شدن بسته بندی آن امکان مرجوع کالا وجود داره؟ ضمانتی جهت اصل بودن داره؟ ممنون میشم پاسخگو سوالات من باشید

  2. سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

  3. با سلام و خسته نباشید میوه خشک از میان وعده های مقوی و دوست داشتنی برای بچه هاست.

    انواع دستگاه ها وجود دارد که یکی از آنها دستگاه میوه خشک کن صنعتی گازی است .این دستگاه می تواند حجم زیادی از میوه ها را در مدت زمان کم خشک کند. خیلی خوشحالم که یکی سفارش دادم.

  4. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ خیلی خوب میشد اگه آدرس شعبات رو در مقالات ذکر میکردید تا برای خرید حضوری هم بتوانیم اقدام کنیم.

  5. بسیار از خریدم راضی هستم و از شما و مجموعه بسیار خوبتان کمال تشکر را دارم فقط یک سوال
    اگر من برای بار دوم خریدم را ثبت کنم از تخفیفی برخوردار می شوم؟

  6. سلام … دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ فرایند تحویل نمونه و در صورت لزوم ارجاع محصولاتی خارج ازکیفیت مورد نظر را به نحو مطلوب ارائه کنید. من مشتاقم که هر جه سریعتر این محصول رو تهیه کنم و اطمینان داشته باشم که در صورت خرید عمده و کاهش قیمت، با کیفیت همیشگی و ثابت در خرده فروشی به دستم برسه. ممنون از پاسخگوییتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما