فروش ویژه اسلایسر میوه اتوماتیک پر سرعت

تولید کننده اسلایسر میوه اتوماتیک، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در ابعاد گوناگون به طور وسیعی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای زیادی است. از جمله این مزیت ها این است که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و هزینه پرداختی بسیار مناسب تمام می شود.

فروش ویژه اسلایسر میوه اتوماتیک پر سرعت

کاربرد های دستگاه اسلایسر میوه اتوماتیک

کاربرد های دستگاه اسلایسر میوه اتوماتیک دستگاه برش میوه ، دستگاه پردازش میوه ای است که برای قطعه قطعه شدن میوه استفاده می شود. و دستگاه برش دهنده میوه تجهیزات ایده آل برای ظرفیت بالای پردازش میوه است. علاوه بر این ، دستگاه برش میوه همچنین برای خرما ، عناب ، زالزالک ، زیتون ، آلو ، زردآلو ، آلو ، گلابی ، سیب و سایر میوه ها مناسب است.

دستگاه برش دهنده می تواند سبزیجات و میوه هایی را که به برش های گرد نیاز دارند مانند موز ، چنار ، سیب ، آناناس ، لیمو ، سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین ، کاساوا ، خیار ، بادمجان ، هویج ، تارو ، گلابی بلاسم ، ریشه نیلوفر آبی ، عناب ، خرما ، زالزالک برش دهید. ، زیتون ، آلو و غیره را به شکل کاملا متقارن برش دهد.

این دستگاه برای مدرسه ، رستوران ، سوپرمارکت ، گیاه چیپس موز سرخ شده و سایر کارخانه های فرآوری مواد غذایی و سبزیجات مناسب است.

ویژگی های دستگاه برش میوه

ساختار ساده ، عملکرد پایدار ، عملکرد آسان و طول عمر بالا از ویژگی های اصلی اسلایسر های فروشی در وبسایت ما است سایر خصوصیات دستگاه به شرح زیر است:

دوام تیغه برش در این دستگاه بسیار بالا است. ما از یک ماده مخصوص تیغه استفاده می کنیم ، از طرف دیگر در ساختار دستگاه طراحی دستگاه های متغیر انعطاف پذیر ، اصول مکانیکی هوشمند به کار رفته است به گونه ای که حتی هسته خرما ، سنگ و حتی اشیا فلزی به تیغه آسیب نمی رسانند.

ضخامت قابل تنظیم برای پاسخگویی به نیازهای مختلف.

فولاد ضد زنگ کامل 304

برای تمیز کردن و شستشو آسان است و همه آنها به استاندارد صنعت ماشین آلات غذایی می رسند.

برش یکنواخت ایجاد می کند

دستگاه می تواند جداگانه یا با خط تولید کار کند.

شرکت تولیدی اسلایسر میوه اتوماتیک ممتاز

شرکت تولیدی اسلایسر میوه اتوماتیک ممتاز با سفارش اینترنتی اسلایسر میوه؛ می توان لذت خریدی جدید و در عین حال مقرون به صرفه را کاملا چشید.

زیرا مراکز آنلاین فروش اسلایسر میوه، این محصولات را بدون واسطه به فروش رسانده که در نتیجه ی آن؛ هر یک از اسلایسر ها با قیمت ارزان خدمت مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

پس اگر قصد شما سفارش اسلایسر میوه می باشد؛ می توانید با استفاده از شرایط حراج شرکت تولید اسلایسر میوه ممتاز، محصول خود را تهیه کرده و بدین ترتیب به بهترین نحو به خواسته خود جامه عمل بپوشانید.

1

  1. سلام .
    جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و
    اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند.
    تشکر از مشتری مداری بالای شما.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما