قیمت اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی استیل

اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی یک دستگاه کاربردی است که همان طور که از نامش مشخص است برای اسلایس کردن گوجه فرنگی ها استفاده می شود و کیفیت عملکردی این دستگاه به قدری بالا است که حتی گوجه هایی که بافت بسیار نرمی دارند به راحتی با استفاده از این دستگاه حالت اسلایسی پیدا می‌ کنند. قیمت اسلایسر گوجه فرنگی به محل تولید این محصول و نیز نوع قطعات مصرفی در آن بستگی دارد که برای تشخیص قیمت باید به تک تک این عوامل توجه کرد.

قیمت اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی استیل

ویژگی های دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی

ویژگی های دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی گوجه جزو محصولات صیفی به حساب می آید که به صورت خام، پخته شده یا خشک شده مصرف می‌ شود. برای مصرف خشک این صیفی جات باید آن ها را به شکل اسلایسی تبدیل کرد تا خشک کردن آن ها راحت باشد. گوجه خشک شده اسلایسی معمولاً به عنوان چاشنی برای خوش طعم کردن بسیاری از غذاها استفاده می شود.

اسلایس کردن گوجه مشکل تر از سایر میوه هاست. چرا که گوجه بافت گوشتی و نرمی دارد و اگر اسلایس کردن این محصول به درستی انجام نشود، گوجه زیر تیغه چاقو له می‌شود و دیگر نمی‌توان اسلایس های مرتبی از این محصول صیفی حاصل کرد. به همین جهت از دستگاه‌های مجهزی تحت عنوان دستگاه گوجه خرد کن و اسلایسر گوجه فرنگی استفاده می کنند.

دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی با سایر دستگاه‌هایی که به خرد کردن انواع میوه ها فعالیت دارند، کمی متفاوت است. این دستگاه‌ها تیغه های بسیار تیزی دارند و میزان برندگی این گوجه ها به حدی است که هنگامی که گوجه در زیر آن ها قرار می‌گیرد فرصتی برای له شدن پیدا نمی‌کند و تیغه بلافاصله هنگام برخورد با پوست گوجه شروع به برش آن می کند که نتیجه این امر این است که گوجه‌فرنگی هایی با اسلایس های کاملاً یکسان و تمیز حاصل می‌شود.

شرکت تولید اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی

شرکت تولید اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی اصولاً اکثر تولیدکنندگانی که به تولید انواع گوجه های خشک شده اسلایسی فعالیت دارند، برای اسلایس کردن این محصولات صیفی از اسلایسر گوجه فرنگی صنعتی استفاده می کنند. لذا به دنبال این موضوع شرکت تولید اسلایسر صنعتی گوجه تولید این دستگاه را در دستور کار قرار داده است و روز به روز سطح کمی و کیفی تولیدات خود را افزایش می دهد تا اسلایسر گوجه‌فرنگی در حجم مورد نیاز در دسترس تمام صنعتگران ایرانی قرار بگیرد.

با پخش گسترده این محصول، اسلایسر صنعتی گوجه فرنگی با قیمت ثابتی پیدا خواهد کرد. شرکت تولید اسلایسر صنعتی گوجه برای ساخت این دستگاه از متریال بسیار درجه یک مانند استیل ضد زنگ و سایر قطعات پیشرفته استفاده می کند تا سطح کیفی این محصول را ارتقا دهد.

9

  1. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟

  2. فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  3. سلام. وقتتون بخیر. ممنون و خدا قوت بخاطر تولید چنین محصولات و دستگاه هایی که کار رو واقعا راحت تر کرده. درمورد شرایط همکاری و نمایندگی چطوری بیشتر باهم درارتباط باشیم؟

  4. سلام خیلی دستگاه خوب و کاربردی هست به غیر از گوجه میوه های دیگر هم میشه اسلایس کرد؟؟
    و اینکه چون فلزی هست زنگ نمیزنه؟

  5. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین

    تشکر از این سایت عالی که بهترین دستگاه های میوه خشک را با بهترین قیمت در اختیار ما قرار می دهین
    من خیلی وقته دنبال این محصول هستم ولی خوب یا قیمتا خیلی بالا بوده یا کیفیت ضعیف بوده
    ولی محصولات شما بی نظیر بودند هم قیمت مناسب هست هم کیفیت عالی بودند خسته نباشید میگم به همتون

  6. برای سفارش این اسلایسر باید کجا مراجعه کنم و سوالی که دارم این هست که از اسلایسر گوجه برای پیاز هم میتونم استفاده کنیم یا اینکه تیغه هاش کند میشه در این مورد راهنمایی کنید؟

  7. سلام و خسته نباشید. قیمت اسلایسر گوجه فرنگی استیل در سایت شما نسبت به بازار و یا سایت های دیگر بسیار مناسب است. گوجه خشک شده اسلایسی معمولاً به عنوان چاشنی برای خوش طعم کردن بسیاری از غذاها استفاده می شو و خیلی مورد استفاده آشپزان قرار میگیرد. حتما سفارش خواهم داد

  8. سلام و وقت بخیر ، تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  9. سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه محصولی با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه.کیفیت محصولتون بسیار مناسب و قیمت بسیار عالی داره بسیار از خریدم خشنودم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما