قیمت انواع اسلایسر صنعتی پیاز

انواع اسلایسر صنعتی پیاز دارای مدل های مختلف هستند که تمامی آنها امروزه برای برش زدن و همچنین تقسیم بندی پیاز و قطعات مساوی مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت‌های بزرگ در کیفیت بالا تولید شده اند و همچنین کاربردهای دیگری نیز دارند.

قیمت انواع اسلایسر صنعتی پیاز معمولاً بسته به کیفیت این محصولات و همچنین کاربردی که دارند می‌تواند متفاوت باشد در واقع نمونه های برقی این محصول نسبت به نمونه های دستی دارای قیمت های گران تر هستند و همچنین مزایای بهتری نیز دارند.

قیمت انواع اسلایسر صنعتی پیاز

آشنایی با کیفیت دستگاه اسلایسر پیاز

آشنایی با کیفیت دستگاه اسلایسر پیاز جهت آشنایی با کیفیت دستگاه اسلایسر پیاز باید با متریال به کار رفته شده در تولید این محصول آشنایی کامل را پیدا کنیم در واقع برای تولید برخی از نمونه های این دستگاه معمولاً از تجهیزات اورجینال استفاده می‌شود که به همین جهت این نمونه دستگاه ها دارای کیفیت فوق العاده مطلوب هستند و می‌توان با استفاده از آنها تمامی نمونه های مختلف خیار را بدون آنکه آسیبی به آنها وارد می شود به ورقه های نازک دسته بندی کرد.

همچنین دستگاه اسلایسر باکیفیت معمولاً این ویژگی را دارد که می تواند علاوه بر پیاز محصولات دیگری مانند گوجه و سایر محصولات را نیز ورق کنند و همچنین به این صورت تولید شده است که برای استفاده نیاز به نیروی دست ندارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از پیاز را به قطعات مختلف دسته بندی کند.

از دیگر موارد جهت بررسی کیفیت دستگاه اسلایسر پیاز می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که تیغه به کار رفته شده در تولید این محصولات می تواند تاثیر صددرصدی در کیفیت آنها داشته باشد در واقع دستگاه های با کیفیت دارای تیغه های فوق العاده تیز هستند که تحت هیچ شرایطی کند نمی شوند و می توان از آنها برای سالیان دراز به راحتی استفاده کرد.

همچنین شکل تیغه ها در کیفیت آنها می‌تواند تاثیرگذار باشد در واقع تیغه مرغوب و باکیفیت بر خلاف چاقو به صورت دو لبه تولید می شود که به همین جهت می تواند به صورت دو طرفه گوجه ها را ریز کند و به قطعات مساوی و همچنین ورقه های مختلف دسته بندی نمایید.

تولیدکننده بهترین اسلایسر صنعتی پیاز

تولیدکننده بهترین اسلایسر صنعتی پیاز قیمت اسلایسر پیاز توسط تولید کنندگان این محصول مشخص می‌شود که معمولاً برای فروش این محصولات از یک روش آسان استفاده می‌کنند که باعث کاهش قیمت این محصولات شده است به عنوان مثال امروزه برای فروش انواع و اقسام دستگاه اسلایسر از روش اینترنتی استفاده می‌شود که باعث حذف واسطه گران شده و همچنین باعث شده است که محصولات در مدت زمان کوتاهی بعد از ثبت سفارش با قیمت ارزان و مناسب برای خریداران ارسال شوند.

36

  1. سلام و وقت بخیر ، تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  2. عرض ادب و احترام

    شخصا اطلاع چندانی درباره اسلایسر صنعتی پیاز نداشتم
    از آگاهی رسانی و همچنین تولید و عرضه با شرایط مناسب شما عزیزان سپاسگزارم.

  3. به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  4. سلام خسته نباشید به این مجموعه اسلایسر صنعتی پیاز دستگاه بسیارعالی هست اول اینکه همه چیز رو ورقه می کنه به صورت مختلفی پیاز رو خورد می کنه برای مغازه عالی هست که کاراشون پیش می ره هر چه سریعتر انجام می شه موفق باشید

  5. با سلام و خسته نباشید .انواع اسلایسر صنعتی پیاز دارای مدل های مختلف هستند که تمامی آنها امروزه برای برش زدن و همچنین تقسیم بندی پیاز و قطعات مساوی مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت‌های بزرگ در کیفیت بالا تولید شده اند و همچنین کاربردهای دیگری نیز دارند. کمه نمونه ی برقی آن نسبت به نمونه دستی آن بهتر و راحتر است.

  6. سلام. وقتتون بخیر. این یه دستگاه فوق العاده کاربردی برای رستوران ها و تهیه غذاهاست. شما نمایندگی هم میدید؟ چطوری درمورد قیمت ها و نحوه ی ارسال باهاتون صحبت کنم؟؟

  7. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم اسلایسر صنعتی پیاز اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  8. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  9. سلام خسته نباشید
    دستگاه اسلایسر باکیفیت معمولاً این ویژگی را دارد که می تواند علاوه بر پیاز محصولات دیگری مانند گوجه و سایر محصولات را نیز ورق کنند و همچنین به این صورت تولید شده است که برای استفاده نیاز به نیروی دست ندارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از پیاز را به قطعات مختلف دسته بندی کند.

  10. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین
    تشکر ویژه بابت این سایت بی نظیر که بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار داده.
    بنده بسیار مفتخرم که با این سایت آشنا شده ام و امید که بتوانم همکاری بلند مدت با این مجموعه داشتم باشم.
    قیمت این دستگاه ها چند است؟

  11. رستوران دارم یکی از این دستگاها خیلی مورد نیاز بچه های آشپزخونه هست میخواستم بدون دستگاه خارجی هست و اینکه قیمتش چقدره؟

  12. سلام وقت بخیر
    بسیار عالی قیمت این دستگاه اسلایسراها از چه رنگی شروع میشه من قصد خرید دارم ارتباط بگیرید؟

  13. سلام و وقت بخیر

    اگه میشه قیمت بزنید تا بتونیم تصمیم گیری کنیم که چقدر میخوایم خریدکنیم؟

  14. سلام من تو صنعت میوه خشک کار میکنم ۵ تا این دستگاه قیمتش چقدر میشه؟

  15. اگر قصد شروع کار با دستگاه خشک کن میوه را دارید باید بدانید در آینده علاوه بر این دستگاه نیاز به دستگاه هایی مانند هسته گیر ، اسلایسر و دوخت خواهید داشت.

    که با استفاده از این تجهیزات میتوانید هم باعث کاهش وقت و انرژی و هم افزایش درآمد خود شوید.

  16. سلام و عرض ادب، وقتتون بخیر. برای کترینگ از این مدل اسلایسر که در سایت قرار دادید نیاز دارم باید با شماره ای که در سایتتون قرار دادید تماس برقرار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  17. سلام وقتتون بخیر
    بنده میخواهم اطلاعات بیشتری از دستگاه اسلایسر پیاز داشته باشم لطف میکنید بنده رو راهنمایی کنید ؟

  18. سلام و خسته نباشید. چقدر خوب که در سایت شما میتونیم دستگاه های اسلایسر رو بدون واسطه گران و دلالان تهیه و براحتی خریداری کنیم . ای کاش هم قیمت کمتری داشتید تا کسانی که توان مالی خرید این دستگاه ها رو ندارند بتوانند خریداری کنند. دستگاه های خیلی خوبی است و برای رستوران ها کاربرد بیشتری دارد.

  19. از این دستگاه می تونیم میوه های دیگه ای رو اسلایس کنیم مثلا سیب یا کیوی یا غیره…

  20. دستگاه اسلایسر باکیفیت معمولاً این ویژگی را دارد که می تواند علاوه بر پیاز محصولات دیگری مانند گوجه و سایر محصولات را نیز ورق کنند و همچنین به این صورت تولید شده است که برای استفاده نیاز به نیروی دست ندارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از پیاز را به قطعات مختلف دسته بندی کند.

  21. سلام. برای تولید برخی از نمونه های این دستگاه معمولاً از تجهیزات اورجینال استفاده می‌شود که به همین جهت این نمونه دستگاه ها دارای کیفیت فوق العاده مطلوب هستند و می‌توان با استفاده از آنها تمامی نمونه های مختلف خیار را بدون آنکه آسیبی به آنها وارد می شود به ورقه های نازک دسته بندی کرد.

  22. سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار علاقه مند شدم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید اقدام کرد؟

  23. جهت آشنایی با کیفیت دستگاه اسلایسر پیاز باید با متریال به کار رفته شده در تولید این محصول آشنایی کامل را پیدا کنیم در واقع برای تولید برخی از نمونه های این دستگاه معمولاً از تجهیزات اورجینال استفاده می‌شود که به همین جهت این نمونه دستگاه ها دارای کیفیت فوق العاده مطلوب هستند و می‌توان با استفاده از آنها تمامی نمونه های مختلف خیار را بدون آنکه آسیبی به آنها وارد می شود به ورقه های نازک دسته بندی نمود.

  24. به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

  25. دستگاه اسلایسر پیاز با متریال به کار رفته شده در تولید این محصول می‌تواند در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از پیاز را به قطعات مختلف دسته بندی کرده و زمان را به حداقل برساند.

  26. سلام ، پیگیری جهت دریافت محصول به چه صورت انجام باید بشه؟من منتظر دریافت کالایی که سفارش دادم از سایتتون هستم و قرار بود دو روز قبل به دستم برسه ولی تا الان که خبری نشده و چیزی به دستم نرسیده. ممنون میشم اگر براتون امکان داره پیگیری بفرمایید و نتیجه رو اعلام کنید.

  27. شما دستگاه اسلایسر پیاز خانگی هم برای فروش داریم یا تمامی محصولاتی که بر روی سایت قرار دادین صنعتی هست؟

  28. آره مغازه ازمحصولات دارم. خیلیلازم دارم کهاز سایت شما میخرم لي نمی‌دانم چه جوریاگر می شه بیسترتوصیح بدهید. ممنونم.

  29. تفاوت انواع دستگاه اسلایسر چیست؟ انواع دستگاه اسلایسر که به دستگاه برش کاری هم معروف هستند برای برش دادن انواع مواد غذایی به کار برده می شوند. این نوع کالاها در بخش ‌های مختلف مانند صنایع غذایی گوشت و پنیر، انواع صیفی جات و میوه جات هم کاربرد دارند. تفاوت انواع دستگاه اسلایسر به نوع برش آن ها می باشد که معمولاً دستگاه هایی که برای برش سبزیجات هستند راندمان کاری بیشتری داشته و قابلیت تنظیم با برش های متعدد را دارند. این نوع دستگاه ها سازگار با محیط زیست می باشند و جنس آنها تمام استیل است. از این‌ نوع دستگاه ‌های اسلایسر برای خوراکی‌ هایی مانند پیاز می توان در رستوران ها هم استفاده نمود. ممنون از شما و سایت خوبتون

  30. سلام وقت بخیر این دستگاه علاوه بر پیاز محصولات دیگری مانند گوجه و سایر محصولات را نیز ورق کنند و بسیار پر کاربرد است

  31. با سلام و احترام
    با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.مشاورین فروششون میتونن راهنمایی های خیلی خوب و به جایی به شما راجب خرید مناسب بدن من خرید کردم و راضی بودم به شما هم پیشنهادش میکنم

  32. سلام
    قیمت اسلایسر پیازوبروشور مربوط به دستگاه برام ارسال میکنید

  33. سلام فروش شما به چه صورت است آیا به صورت چکی هم کار می کنید یا فروشتان نقدی است؟

  34. انواع دستگاه اسلایسر که به دستگاه برش کاری هم معروف هستند برای برش دادن انواع مواد غذایی به کار برده می شوند. این نوع کالاها در بخش ‌های مختلف مانند صنایع غذایی گوشت و پنیر، انواع صیفی جات و میوه جات هم کاربرد دارند. تفاوت انواع دستگاه اسلایسر به نوع برش آن ها می باشد که معمولاً دستگاه هایی که برای برش سبزیجات هستند راندمان کاری بیشتری داشته و قابلیت تنظیم با برش های متعدد را دارند.

  35. قیمت انواع اسلایسر صنعتی پیاز معمولاً بسته به کیفیت این محصولات و همچنین کاربردی که دارند می‌تواند متفاوت باشد در واقع نمونه های برقی این محصول نسبت به نمونه های دستی دارای قیمت های گران تر هستند و همچنین مزایای بهتری نیز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما