قیمت روز اسلایسر میوه دستی استاندارد

اگر به دنبال خرید اسلایسر میوه هستید،ما اسلایسر میوه دستی را به شما پیشنهاد می کنیم که کارایی بالایی دارد و یکی از ابزار های لازم در هر آشپزخانه می باشد.

 قیمت اسلایسر میوه دستی استاندارد در بازار های فروش آن وابسته به کیفیت این محصول متفاوت است ولی این محصول به علت تقاضای بالا و فروش زیاد آن،قیمتی مناسب برای آن در نظر گرفته شده است.

قیمت روز اسلایسر میوه دستی استاندارد

نحوه عملکرد اسلایسر میوه دستی چگونه است؟

نحوه عملکرد اسلایسر میوه دستی چگونه است؟  بسیاری از میوه ها و سبزیجات به صورت برش خورده مورد استفاده قرار می گیرند که به همین دلیل افراد سعی در برش یکسان این مواد غذایی دارند چرا که تاثیر بسیاری در ظاهر غذا و دسر و غیره دارد و این قابلیت برش یکسان،یکی از ویژگی های خردکن ها و اسلایسر ها می باشد.

اسلایسر میوه دستی، محصولی است با طراحی بسیار کاربردی و جدید که استفاده از آن برای هر شخصی در آشپزخانه خالی از لطف نمی باشد و طراحی پایه های کوچک آن به گونه ای است که قابلیت استفاده از آن بر روی سطوح آشپزخانه به راحتی امکان پذیر است.

این دستگاه کاربردی به صورت انبری طراحی شده که دارای دسته هایی در کناره است که با استفاده از آن می توان بدون آسیب رساندن به دست و انگشتان،میوه ها و سبزیجات نظیر سیب زمینی،لیمو،پیاز،گوجه فرنگی و غیره را به صورت یکسان و زیبا خرد کرد و برش داد.

اسلایسر میوه از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است و بدون دخالت دست میوه را درون انبر خود ثابت نگه می دارد که برش ها تمیز و یکسان صورت بگیرند.

معمولا تولیدی این دستگاه کاربردی،همراه با آن یک چاقوی ارّه ای تیز مناسب برای برش نیز قرار می دهد که باعث آسان تر شدن کار می شود.

همانطور که گفته شد این محصول به صورت انبری طراحی شده است که علاوه بر میوه و سبزیجات،انبری برای مواد غذایی مثل کوفته،سالاد،کیک و شیرینی نیز می باشد که البته مدل های دیگری از این محصول در بازار موجود می باشد که پر کاربرد ترین همین مدل انبری می باشد.

بازار فروش اسلایسر میوه دستی ممتاز

بازار فروش اسلایسر میوه دستی ممتاز فروش اسلایسر میوه دستی،در بازار امروزه به صورت گسترده انجام می گیرد ولی نمونه ممتاز و با کیفیت آن به راحتی یافت نمی شود.

این اسلایسر ها محصولاتی هستند که ایمنی کار انجام شده را بالا می برند و طراحی نوین و بسیار کارآمد این محصول باعث شده است تا خرید آن مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و بنابراین با وجود اسلایسر میوه دستی،یک ابزار بسیار کاربردی و با کیفیت را در اختیار خواهید داشت تا کار شما آسان تر و بدون دردسر صورت بگیرد.

فروش اسلایسر ها در هر فروشگاهی صورت می گیرد و یکی از آسان ترین راه های خرید،خرید آنلاین از سایتی معتبر است که برای خرید چنین محصول سایت ما با دیگر محصولات متنوع در اختیار مشتریان عزیز می باشد.

2

  1. این اسلایسرها اگه خارجی باشند خیلی تیغه عالی دارند من ایرانی خریدم اصلا خوب نبود بعد یه مدت تیغش کند شد و غیرقابل استفاده شد

  2. سلام و روز بخیر. اسلایسرهایی که از سایت شما خریداری کردم ایمنی کار انجام شده را بالا می برند و طراحی مدرن و زیبایی دارند و بسیار کارآمد هستند. این محصول باعث شده است تا خرید آن مورد استقبال همه ی دوستان و اطرافیانم قرار بگیره و من با افتخار سایت شما معرفی کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما