قیمت کارخانه دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ صنعتی

دستگاه های اسلایسر در انواع مختلف با توان خروجی متنوع در بازار موجود هستند. یکی از محبوب ترین آن ها، دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ صنعتی است که تقریبا در تمامی کارخانه های تولید کننده غذاهای کنسروی و خانگی یافت می شود. این دستگاه محبوب را می توانید از کمپانی های معروف و مورد اطمینان خریداری نمایید تا کالای مرغوب تر تحویل بگیرید و در مدت زمان بسیار طولانی تری سالم و کارآمد باشد.

قیمت کارخانه دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ صنعتی

دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ چگونه عمل می کند؟

دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ چگونه عمل می کند؟ اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید حتما وجود پیاز را درون غذاها حس کرده اید. تقریبا در طیف گسترده ایی از غذاهای ایرانی و پلوها می توان از پیاز به عنوان طعم و عطر دهنده اصلی و نفید استفاده کرد. اما خرد کردن پیاز توسط دست به خصوص برای رستوران داران و فروشگاه های بزرگ صنایع غذایی پروسه سنگین و وقت گیر است. پس بهتر است از دستگاه های جایگزین برای خرد کردن و ریز کردن پیاز استفاده نمایید. اما چه نوع دستگاهی را جایگزین خرد کردن دستی کنیم؟

پاسخ به درستی روشن است. شما می توانید از اسلایسر پیاز در سایزهای بزرگ استفاده نمایید تا در مدت زمان کم مقدار زیادی پیاز خرد شده نگینی ریز و یکدست به شما عزیزان گرانقدر تحویل دهد. اما شاید در این برههزمانی و هنگام خواندن مطالب بالا این سوال برای شما پیش بیاید که روند عملکرد دستگاه اسلایسر چگونه است؟

پاسخ را برای شما عزیزان بصورت خلاصه گرد آوری کرده ایم. مراحل به شرح زیر می باشند:

  1. دستگاه های اسلایسر ابتدا پوست و پرده های پوسته ایی دور پیاز را جداسازی می کنند.
  2. سپس به درون محفظه ایی که متشکل از چندین تیغه تیز و همسان است پیازها را هدایت می کنند.
  3. پیازها را با فشار از قسمت بالایی که پیاز درسته قرار دارد به قسمت پایین انتقال می دهند و پیاز را بدون اینکه هدر رود و یا آب آن گرفته شود برای مصرف آماده می سازد.
  4. برخی اسلایسرهای صنعتی قبل از وارد کردن پیاز به چرخه خرد کن دستگاه، ابتدا سر و ته پیازها را جدا می کنند.

خرید دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ باکیفیت

خرید دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ باکیفیت قیمت دستگاه اسلایسر با توجه به کیفیت و حجم تعیین می گردد. برای خرید اسلایسر پیاز باکیفیت بهتر است از فروشندگان معتبر و معتمد خرید خود را به سرانجام برسانید. فروشگاه ما در زمینه فروش انواع اسلایسر به ویژه اسلایسر پیاز همواره پیشگام و فعال بوده است. شما عزیزان گرانقدر می توانید برای خرید این نوع دستگاه به پایگاه اینترنتی ما مراجعه فرمایید و ضمن خرید از مشاوره رایگان اساتید خبره ما بهره مند گردید. ما مفتخر هستیم که در خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی در آمده ایم.

11

  1. سلام میخواستم خرید از سایت شما داشته باشم اگر می شود آدرس شعبه و یا نمایندگی های خودتون را به همراه قیمت محصول در سایت بگذارید.

  2. من میخواستم بدونم شما طرح سفارشی هم قبول میکنید چجوری میتونم حضوری بیام و کیفیت محصولات رو از نزدیک ببینم قصد خرید عمده دارم ولی به روش اینترنتی یکم برام سخته اگه بشه یه شماره تماس بدین هماهنگ کنیم عالی میشود

  3. با سلام و خسته نباشید یکی از محبوب ترین انواع دستگاهها، دستگاه اسلایسر پیاز بزرگ صنعتی است که تقریبا در تمامی کارخانه های تولید کننده غذاهای کنسروی و خانگی یافت می شود. این دستگاه محبوب را می توانید از کمپانی های معروف و مورد اطمینان خریداری نمایید تا کالای مرغوب تر تحویل بگیرید و در مدت زمان بسیار طولانی تری سالم و با کا رایی بالایی باشد.

  4. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز که با صبر و شکیبا پاسخگوی ما هستند.
    من دستگاه های این مجموعه را خرید داشتم
    که بسیار هم راضی بودم این سایت یکی از بهترین تولید کنندگان ایران به حساب می آید.
    و شما می توانید با قیمت مناسب بهترین کیفیت را بخرین و از خرید تون لذت ببرین.
    تشکر ویژه از ادمین عزیز که همیشه پاسخگوی ما بوده است.

  5. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز که با صبر و شکیبا پاسخگوی ما هستند.
    من دستگاه های این مجموعه را خرید داشتم
    که بسیار هم راضی بودم این سایت یکی از بهترین تولید کنندگان ایران به حساب می آید.
    و شما می توانید با قیمت مناسب بهترین کیفیت را بخرین و از خرید تون لذت ببرین.
    تشکر ویژه از ادمین عزیز که همیشه پاسخگوی ما بوده است.

  6. مغازه سبزیجات خردکنی دارم و پیاز سرخ شده هم دارم میخوام برای راحتی کار یکی از این دستگاههارو سفارش بدم میشه راهنمایی کنید که چه اندازه دستگاه بخرم برای من جوابگو هست ؟

  7. سلام و وقت بخیر. اسلایسر پیاز در مدت زمان کم مقدار زیادی پیاز خرد شده نگینی ریز و یکدست را تحویل میده و برای آشپزی کردن به آدم انرژی میده مخصوصا برای مهمانی های بزرگ که پیاز ریز کردن خیلی سخت و اشک آوره . این دستگاه ها خیلی میتونه به آشپزان کمک کنه.

  8. سلام ممنونم بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند و از تجربیات مشتریان شما استفاده کنند تا خرید بهتری داشته باشند.

  9. سلام در ابتدا تشکر می کنم از سایت خوبتون.اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ، تنوع در محصولات باعث میشه ما بتونیم چند محصول و باهم سفارش بدیم. ممنونم.

  10. سلام کاتالوگ محصولات خود را برای من ارسال کنید باید از چه طریق از قیمت اطلاع پیدا کنم شما فقط به صورت عمده ثبت سفارش می کنید یا ثبت جزئی نیز قبول می کنید؟ تا چقدر سفارش عمده است؟

  11. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟
    کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما